perjantai 1. heinäkuuta 2011

Vaatekaapin täydennystä - ja tyhjennystä (huutisasiaa)


Aamupäivä uimarannalla
(uusi ihana tunika Confetti*, legginsit Kinderit, kesän vakkarihattu H&M)

Melijoen aletilaus, josta hetki sitten postailin, saapui äskettäin. Se oli aivan täydellinen! On vain yksi ongelma: ne vaatteet olivat tismalleen sopivia. Nimittäin hän Kesään. Jos koko 3Y on nyt sopiva niin ensi kesäksi pitäisi varmaankin tilata kokoa 5Y?!? No, tilaamalla oppii;) Muistakin paketista putkahtaneista vaatteista on siis tulossa käyttökuvaa tämän kesän aikana, mutta pakko on ensimmäisenä hehkuttaa tuota kuvan tunikaa. *Siinä sattuu yhdistymään vähän kaikki mitä olen halunnut tähän kesään haalia: seiloriraitaa, kukkakuosia, maalaisromanttista ruutua, ihana sini-valko-vaaleanpunainen värimaailma. Ja kaiken kruunaa suloinen nappirivistö pääntiessä sekä helman käsintehdynoloinen pitsi. Oih!


Iltapäivä kotipihassa

Onhan se tietysti ihanaa, että uusia kauniita vaatteita pääsee heti käyttämään. Mutta kun meillä tuppaa sitä vaatetta olemaan muutenkin vähän yli tarpeen.

No niinpä mä olin tänään reipas. Nappailin partsilla muutaman vaatekuvan ja laitoin meiltä vähän vaatetta kiertoon. En tahtoisi kehuskella, mutta vallan siisteinä ja hyväkuntoisina kierrätän vaatteet eteenpäin;)

Kohteet pääset kurkkaamaan Tääl.

Ja lisääkin tulisi kunhan ehtisin. Jokohan sitä talveakin viitsisi kohta naputella? Mm. THE Minymon pallohaalari koossa 80 cm olisi kaupan, siitä voi olla yhteydessä sähköpostitsekin unelmas@luukku.com.



Lindex + Claire.dk 80 cm


deux par deux 80 cm


jumpsuit 92 cm uusi


KappAhl 80 cm


H&M 86 cm

1 kommentti:

  1. Ihania kaikki. Mun pitäis kans myydä jotain ja ostaa PIENEMPÄÄ tilalle. Olen sitten hamstrannut kesään vaatetta koossa 86, 86/92 ja ne on lähes kaikki isoja... että silleen :)

    Sun olis pitänyt tehdä paketti ja tarjota suoraan mulle ;)

    Onko tuo uusi 92cm jumpsuit muuten kokoaan vastaava vai pienempi?

    VastaaPoista