perjantai 9. elokuuta 2013

Arki on alkanut

 

kuvat kesän Muumimaailma-reissulta

 Tässä on nyt viiden viikon loman jälkeen oltu viikko töissä ja hoidossa.

Tietääkö joku sen tunteen kun loma alkaa olla lopuillaan
ja epämääräinen työahdistus alkaa nostaa päätään...
Minä tiedän:)


Siitä huolimatta ensimmäinen työviikko meni tosi kivasti
ja loma on tehnyt tehtävänsä:
työarki on oikeastaan aika kivaa.


Super bonuksena hoitoaamut ovat sujuneet lähes mallikkaasti,
ja joka päivä olen hakenut todella pirteän ja hyväntuulisen tyttösen 
hoidosta kotiin.


Mä olen myös miettinyt tosi paljon sitä, mihin olen matkalla,
ja minkälainen minä oikein olen.

Olen miettinyt, mitkä ovat ne asiat, mitä oikeasti haluan elämääni.
Ja mitä voin tehdä, että ne hyvät asiat lisääntyvät
ja huonoista tulee siedettäviä.

Olen lukenut viimeaikoina paljon muun muassa yksinkertaistamisesta,
jopa äärimmilleenkin viedystä minimalismista,
ja se on inspiroinut minua valtavasti.

Selkeästi joku kehityskriisi menossa tällä isommalla tytöllä;)
Mutta niitähän aina tarvitaan!


Viikonlopun aikana on tarkoitus saada muutama blogitekstiraakile valmiiksi, 
sekä päivittää blogikirppistilanne.

Ihanaa viikonloppua! 

2 kommenttia:

  1. Mäkin kaipaan jo arkea eli sitä että koulut ja kerhot alkaa ;) Eli loputtomiin jaksa ottaa vain rennosti ja olla lähes ilman aikatauluja.

    Välillä on hyvä pysähtyä miettimään kaikenlaista <3

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia ja pohdintoja :). Välillä on tosiaan hyvä pysähtyä pohtimaan mitä tulevalta haluaa, mitkä asiat on hyvin jo ja mitä haluaa kenties jatkossa tehdä toisin.

    VastaaPoista