lauantai 14. helmikuuta 2015

Kourallinen ihmisiä ympärillä on mun taivaani

 
Tänään ajeltiin mummolla ja ukolla käymään. Siinähän se lauantaipäivä vierähtää mukavasti.
Ilta voidaan sitten rentoilla kotona telkkaria katsellen ja vähän jotain spesiaalia iltapalaa tehdään viikonlopun ja ystävänpäivän kunniaksi.
 
 

Automatkalla kuunneltiin taas kovalla Radio Suomipoppia.
Minua nauratti kun Miete lauloi Aikakoneen Odota-biisiä:
"Odota, miksi karhu juoksee niin varoen! Heräsin tähän kylmään aamuun, nyt palelen..."

Joskus on sellaisia päiviä, että kaikki biisit tuntuu kolahtavan jollain tapaa omaan elämään. Tänään fiilistelin jälleen kerran Mikael Gabrielin Älä herätä mua unesta -biisiä.

"Mä en haluu pahaa kellekään, vaan elää maailmaani.
Kourallinen ihmisiä ympärillä on mun taivaani."

Sopii hyvin myös ystävänpäivään:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti